Monday, May 7, 2012

Keputusan Permohonan UPU Lepasan SPM & Setaraf 2012/2013


MAKLUMAN:
Status keputusan permohonan kemasukan ke IPTA/ Politeknik Premier bagi Program Pengajian Lepasan SPM/ Setaraf dijadualkan akan boleh disemak mulai 7 Mei 2012 (Isnin) jam 12.00 tengahari melalui saluran hebahan seperti berikut:


----------------------------------------------------------------------------

Alhamdulillah, tak lama je lagi debaran para pelajar lepasan SPM 2011 dan setaraf dengannya akan berakhir tidak lama lagi. Harapnya, korang semua bersabar untuk membuat semakan tengahari nanti ye kerana dijangkakan bahawa server mungkin akan sibuk kerana ramai yang ingin membuat semakan. 

InsyaAllah, lambat atau cepat akan tahu juga keputusannya. Bersabar ye. Dan kepada yang berjaya mendapat tempat yang diingini, tahniah diucapkan. Belajar betul2 bila dah dapat peluang, jangan sia2kan. Bagi pointer elok2, tebus balik kesalahan masa SPM dulu, jangan jadi macam aku. Nanti frust yang over pulak. Kecewa dengan pointer sendiri. Haha. Kecewa la jugak. But, i've tried my best. So, grateful with what i've done. :)

Btw, kepada yang takdapat kali ni, jangan kecewa dan putus asa. Banyak lagi peluang yang ada untuk korang semua. Percayalah. Jangan risau, nak menuntut ilmu ni banyak caranya, antara nak dengan taknak saja. Oklah, cerita banyak2 takguna. So, semoga berjaya untuk yang buat semakan harini! :)

sumber maklumat di atas sekali: ePutra

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM