Thursday, May 3, 2012

BEN ASHAARI : MAY 2012

Assalamualaikum dan selamat petanggg..



Fuh... Fuh.. Menaip dengan keadaan cepat dan pantas sebab lepas ni nak kena pi ambik adik dekat sekolah. Masa tengah layan video kat Youtube, tiba2 tergerak nak bukak blog. Tengok2 Ben Ashaari bukak balik Bloglist Bulan Mei. Waa. Itu yang semangat nak menaip ni. Yang sebelum ni tak sempat join la. Sedih pulak, tak sempat. So, kali ni tak mau buang masa. Terus buat entri. Hikhik.

Sebelum tu, ada soalan dari Abg Ben ni yang berbunyi:
Ceritakan sedikit kenapa nak berada dalam bloglist blog BenAshaari.com dan pandangn anda mengenai blog BenAshaari.com ini .

Kenapa nak berada dalam bloglist BenAshaari.com? Banyak sebabnya, cuma yang perlu diketahui bahawa aku akan berasa sangat awesome bila blog ni ada kat bloglist Mei 2012, ialah blog BenAshaari.com kat famous amos. Hihi. Aku pun masukkan blog BA kat bloglist aku sebab aku memang suka terjah sana. Tambah2 kalau cerita pasal qhaliff iman. Waa. Comel gitu. Oh, pandangan mengenai blog BA? Well said, menarik dann blog simple, loading hebat, kebanyakan entry memang terbaikk. Tambah2 cerita pasal baby sulung, Qhaliff Iman. I likee.

Haha. Dah panjang sangat dah ni menjawab. So, kepada semua.. Jom la join. Tarikh tutup pukul 5 petang ni. Jeng3. Hihi.

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY NURUL ALYAA