Isnin, 30 April 2012

Semakan Panggilan Temu Duga Kursus Perguruan Lepas Sijil Pelajaran Malaysia (KPLSPM) Ambilan Jun 2012

Assalamualaikum dan selamat malam.

Aku tahu berita ni macam dah basi dalam kalangan pelajar lepasan SPM 2011, tapi aku tetap juga nak update. Lagipun dari tahun lepas lagi memang aku rajin update benda2 macam ni. So, biar pun dah lambat, aku tetap nak update. :)


Kepada semua pelajar lepasan SPM 2011 ataupun kepada sesiapa yang ada memohon untuk program KPLSPM 2012 ini bolehlah membuat semakan pada hari ini, 30 April 2012 di laman web 


KLIK BANNER ATAS PUN BOLEH. :)

Kepada semua yang berjaya mendapat panggilan temuduga ini, TAHNIAH diucapkan. Yang tak dapat, jangan kecewa. Banyak lagi peluang yang ada. Dan kepada yang dapat dan rasa2 ada soalan macam mana nak face penemuduga, bolehlah tanya aku. Tapi bukan aku lah yang jawab, kawan2 aku kan ramai yang teacher-to-be. So, aku rujuk diorang lah. Haha. :)

p/s:

Temuduga dan ujian Insak: 7-18 Mei 2012 (Bergantung pada surat panggilan)
Keputusan temuduga: 5 Jun 2012
Pendaftaran pelajar baru: 18 Jun 2012


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM