Selasa, 17 April 2012

Lagu Favorite Time Final Exam.

Okayy.. Sekarang jam dah pun menghampiri jam 2 pagi dan aku masih lagi segar bugar mata ni. Haha. Taktau lah boleh bangun ka dak esok nak pi ambik adik kat sekolah. Haha. Takpa2, satgi kita tiduq nuh. La ni nak update sikit. Ermm. Kali ni aku nak share Lagu Favorite Time Final Exam Sem 2 dulu. Err. Tahutahu. Tajuk macam kelakar, tapi biarlah. Aku nak bercerita jugak. Ngeh3. So, takyah nak cerita panjang2, meh tengok lagu apa yang aku layan masa final exam yang lepas. Kononkonon lagu ni dapat tenangkan jiwa bagai. Haha. Takdak maknanya.. Favorite ni kiranya everytime aku rasa nak dengaq, mesti ada kat radio. Hihi. Moh la kita tengok ye.

Klangit- Sesal Mendua

Irwansyah dan Melly Goeslaw - Love Story

Alexandra Stan - Mr Saxobeat

Jay Sean ft Lil Wayne - Down

Zikir Hafiz Hamidun

Oh, rasanya yang ni saja yang aku ingat timetime macam ni. Kiranya boleh hapai la setiap liriklirik ni mengalahkan hapai pointpoint untuk jawab exam anatomy dengan microbiology. Isk2. Oh, okayyy laaa. Nak tiduq dah ni. Tapi kan... tapi kannn.. Kalau lepas ni aku update lagi, maknanya memang tak tiduq2 lagi la sampai Subuh. Haha. Oklah, selamat pagi ! ^___^

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM