Sunday, April 15, 2012

Kembali ke Pantai Timur. :) AWESOME!


"Selamat datang, jemputlah masuk, tengok mana2 yang berkenan" kata makcik yang menjual kat Pasar Payang tuu. Haha.


"Mai mai pilih banyak tudung ada nih. Pilih pilih mana yang bekenan angkat lalu deh". [dlm loghat Kelantan] begitulah lebih kurang kata abe (abang) kat Wakaf Che Yeh tuu..



"Pilihlah kain di Dewandas. Sememangnyaa berbaloi." Kejadian berlaku di Dewandas Kuala Terengganu. Oh, kain warna hijau yang beli tu untuk convocation day abang aku nanti. Kelasss gituu. Haha

Eh2, korang mesti ada yang pelik mcm mana aku boleh tercampak kat negeri2 pantai timur ni kan. Haha. Takpa2, nanti aku dah sampai Penang aku cerita panjang2. Setakat ni, ni ja dulu aku boleh update. Update pakai tabs lenguh sikit. Ngeh3. Ok, babai. :)

Published with Blogger-droid v2.0.4

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

1 comments:

Anonymous said...

Haha..cntiknya kain

cjc

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY NURUL ALYAA