Isnin, 23 April 2012

Congratulations on your engagement.. ^_^

Assalamualaikummm..

Fuhhh. Fuhh... Berbelit-belit dak lidah nak baca tajuk kat atas tu? Haha. Maaf la. Saja ja nak try test speaking London. Hihi. Bukan selalu. So, semua orang apa khabaq? Harap sihatsihat nuh. Okey semua, hari ini aku nak update pasai seorang kawan aku ni. Nak kata rapat, tak lah jugak tapi aku kenal dia. One of my batchmates during PMR 2008. Barubaru ni dia dah bertunang. Tu yang rasa nak buat entry ni untuk dia. Hihi. Biarlah dia tak baca pun. At least, i have my own ways to appreciate her as my friend. :)



Well, aku ni takdak lah tau the exact date yang dia bertunang sebabnya she's very secretive tau. Aku dan lainlain kecuali yang rapat dengannya pun tau lepas dia dah tunang. Itupun sebab ada gambar yang upload kat FB. Kalau tak, sampai ke sudah taktau. Haha. Oohh. Dia sebaya dengan aku dan dah langkau satu fasa baru. Dahsyatt. Sweet gila lah. Haha. Jadi, kepada 


...Siti Noor Fariha...


TAHNIAH ATAS PERTUNANGAN AWAK DAN SI DIA..

SEMOGA BERKEKALAN HINGGA KE JINJANG PELAMIN...


SAYA DOAKAN AWAK DAN SI DIA BERBAHAGIA UNTUK SELAMANYA... ^__^

KENDURI NANTI JANGAN LUPA JEMPUT, OKEY? :)

Jom jamu mata tengok gambar pertunangan Fehaa. :)

Fariha + Azmizan
Cantik betul diri mu kawan. :)
Dengan salah sorang rakan baiknya, Tengku Solehah. :)
Rakanrakan yang terdekat. :)
Farihah dan keluarga.
Oklah, banyak ni saja gambar boleh letak. Nanti kang ada pulak yang berkenan dengan kawan aku yang cantik ni. Haha. Babai. :)

sumber gambar : Farah Nabila, Fehaa Shii

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

2 ulasan:

Zie Madini berkata...

cantik orgnya. now she's being CHOP! already. hehe. congrats dari zie gak...hehe

AlyaaIBH berkata...

@Zie Madini

hihi. kan3. comel je dia. hihi. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM