Selasa, 27 Disember 2011

Walaupun Follower Ramai, Tapi Takde Yang Comment Susah Jugak!

Assalamualaikum semua..

Selamatttt pagiiii ye.... Kenapa tak tidur lagiii semua? Hehe. Samalah kita. Alyaa sebenarnya baru je bangun tidur pukul 12 tengah malam tadi. Sebabnya letih keluar dengan siblings tadi. Hikhik.

Entry yang nak buat ni pendek je. Kalau buat panjang-panjang bukannya ada orang nak baca dan comment pun.  Buat letihh je. Haha.. Sengal gila ayat!

Okey, korang pernah tak hadapi situasi macam ni? Follower ramai, tapi takde pun yang nak comment entry kita kan.. Yeah, kalau sesiapa yang pernah hadapi situasi macam ni, maknanya kita sedang menghadapi situasi yang sama.

Erm.. Alyaa akui yang follower Alyaa memang makin meningkat walaupun sedikit demi sedikit. Tapi, Alyaa agak sedih sebabnya dalam entry Alyaa sekarang jarang dah orang comment. Mungkin salah Alyaa jugak sebab keluarkan entry tentang personal life je kan. Tapi, entry yang macam tu je yang Alyaa mampukan setakat ini sebabnya Alyaa tak guna lappy lagi sekarang ini, so boleh update pakai phone je. Kalau pakai phone pun, tak selesa nak taip panjang- panjang. Faham2 sendiri la kan.

#google#

So, selepas difikir2kan balik, Alyaa dah tak kisah dah. Biarlah orang nak comment ataupun tak dekat entry yang Alyaa keluarkan. Asalkan, Alyaa update blog kesayangan ni dan tak biarkan bersawang je. Itu yang lebih penting. Bak kata kawan Alyaa, kadangkala blog ini akan menjadi personal blog kita. Yup! Benda tu tak dapat disangkal lagi walaupun blog kita akan penuh berinformasi, tapi akan ada juga terselit tentang personal life kita.

Jadi, rasanya sampai sini dulu. Kalau cerita panjang-panjang ada jugak yang nak makan penampaq tu. Haha. Semoga jumpa lagi di lain entry.

Sekian.

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

4 ulasan:

Miss Syahbanu berkata...

betul..mmg susah nak dpt komen dari para blogger melainkan entry kita best2 mungkin mengenai isu semasa or gosip2 panas..kalau kita blogger popular lagi senang la kan..lgipun kt dunia maya nih byk juga bloger2 yg silent rider n kita juga kena la rajin komen kat entry org lain jadi insyaallah diorang pun akan buat benda yg sama..apa pun jgn pedulikannya sgt pasal benda ni yg penting kita menulis dengan seikhlas hati kan =)

p/s-thanks sudi letak banner blog kite yer nanti kite letak banner blog awak lak yer..check it out nanti k..

dalisha berkata...

for me... tak kisah kalau blog kita tu cerita pasal peribadi atau info-info lain.. apa yg penting.. blog kita adalah wajah kita.. so keep it up..

AlyaaIBH berkata...

@Miss BaNu

aah. betul tu. erm.. biaselah kan. lumrah manusia. huhu~

p/s: sorry reply lmbt. ^^

AlyaaIBH berkata...

@KhaiZa

yeah. betul tu awak. thanks 4 d advice. sekarang ni dah tak kisah pun. yang penting blog terupdate kan. hihi. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM