Sabtu, 24 Disember 2011

Terima kasih kerana masih menyokong~~

Assalamualaikum semua.

Wah, lamanya rasa tak update blog pakai laptop. Lega rasanya bila tangan ni dapat menyentuh keyboard laptop setelah hampir sebulan lebih terpaksa update pakai phone je~~. Tapi, kira okeylah daripada tak update langsung kan. Hehe..

So, entry kali ini hanyalah ingin mengucapkan jutaan dan ribuan terima kasih kepada semua yang masih menyokong blog Alyaa sampai sekarang ini. Dan alhamdulillah, follower Alyaa dah pun mencapai 500 orang. Rasanya jumlah itu dah cukup besar buat Alyaa. Terima kasih atas sokongan yang diberikan oleh anda semua.

Dan ada juga yang tinggalkan jejak di shoutbox yang meminta Alyaa untuk terus berada dalam bidang blogging ini selagi mampu. InsyaAllah, Alyaa akan terus di sini selagi hayat Alyaa. Cuma Alyaa nak mintak maaf andai kata sebulan dua ni blog Alyaa dah jadi macam blog personal. Yelah, idea asyik takde dari hari ke hari sebab terlalu sibuk dengan tugasan yang ada.



Dan harapnya jika ada kekurangan dari blog ini, Alyaa mintak maaf banyak2 okey? ^-^. So, rasanya sampai sini dulu Alyaa update. InsyaAllah, kalau ada kesempatan, Alyaa akan update lagi. Dalam  masa seminggu ini, mungkin banyak entry yang akan dikeluarkan since Alyaa sekarang tengah cuti midsem. Hehe~

Sekian..

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM