Ahad, 13 November 2011

Berwajah Baru.. =)

Assalamualaikum semua.

Selamat pagi. Apa khabar hari ini? Semoga semuanya sihat-sihat saja. Alhamdulillah, Alyaa masih diberi kekuatan untuk mengharungi dugaan yang mendatang. Harapnya kawan-kawan pun begitu juga.

Okeylah, pagi-pagi lagi dah nak buat entry pasal Berwajah Baru.. Apa yang berwajah baru ni? Haha, yang pasti bukan Alyaa yang berwajah baru. Tapi, blog kesayangan Alyaa yang berwajah agak baru. Wah, rasanya lapang sikit tengok blog macam ni. Hehe. Kan3?



Sekarang, jom tengok apa perubahan yang dah berlaku dalam blog ni:


  • Menu tab Alyaa dah buat lain. So, harap-harapnya korang sudi lah klik kat semua menu tab yang Alyaa dah sediakan itu. Walaupun tak cantik, tapi puas hati sebab hasil tangan sendiri. =)

  • Satu ruangan untuk Tinggalkan Jejak Di Sini yang kebiasaannya berada di bawah menu tab tu, Alyaa dah ubah dan masukkan ke dalam menu tab Blogger. 

  • Alyaa jugak dah buat menu tab Banner *takhabishabispasalmenutab.haha.sorry.* untuk memudahkan Alyaa bertukar-tukar banner dengan kawan-kawan blogger yang lain. *walaupunbannersendrihuduh* Jadi, jangan segan silu nak letak banner kat sini. Haha.

Erm.. Rasanya yang tu je perubahan yang paling nyata. Dan kalau ada yang perasanlah, bahagian owner blog pun dah berubah sikit. Background pun lain. Itu pun kalau perasan lah kan. Haha. So, sebarang komen amatlah dialu-alukan. Jangan risau, Alyaa boleh menerima segala kritikan yang diberikan. *peace* Okey2, taknak tulis panjang-panjang, nanti kang ada pulak yang bosan. ^^

Sekian.

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM