Sunday, October 23, 2011

Tahniah Yasmin Hani & Sha'arin Razali

Assalamualaikum semua.

Tahniah Alyaa ucapkan kepada pasangan pengantin baru iaitu Yasmin Hani & Sha'arin Razali yang telah selamat dinikahkan pada 21.10.2011.

Sorry la baru buat entry ni sebabnya Alyaa pun baru je tahu. Tapi, taksalah kan kalau nak kongsi jugak berita gembira ni dengan kawan-kawan semua. Manalah tahu masih ada je lagi yang taktahu tentang berita gembira ini. Kan3? Hehe..

Oklah, jom kita tengok gambar-gambar sempena akad nikah pasangan ni. Seriusly cakap semua gambar2 ni nampak cantik. Yelah, pasangan ni pun sama cantik sama padan. So, tak heranlah kalau gambar pun cantik kan. Hehe..

Pasangan pengantin baru. =)

Sesi pembatalan air sembahyang
Amin~~ Selamat diijabkabulkan.. 

Untuk gambar yang selebihnya, boleh rujuk di sini entry SINI

Sumber gambar: OHBULAN!

Sekian..

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY NURUL ALYAA