Jumaat, 12 Ogos 2011

...Berhenti Blogging...

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Lama rasanya tak update blog tersayang ini. Kali ini Nurul update dalam keadaan yang emosi sedikit.
Hari ini, 12 Ogos 2011 dengan rasminya Nurul mengisytiharkan bahawa Nurul akan

Berhenti Blogging



Tapi, bukanlah berhenti untuk selama-lamanya. Blogging ini dah menjadi salah satu daripada hobi Nurul.

Namun, disebabkan kekangan masa yang dihadapi oleh Nurul dan juga ketiadaan internet access di kolej menyebabkan Nurul kurang mengupdate blog.

Tambahan pula, sekarang ini Nurul tak berapa sihat. Dan yang paling perit ialah apabila musuh UiTM Pulau Pinang makin banyak menyerang dan Nurul telah menjadi salah seorang mangsa itu. Serius sedih.. Huhu..

Nurul mungkin akan aktif balik bila balik Raya nanti. Itu pun tak pasti lagi sebab Nurul kena tumpukan perhatian kepada study. Final exam dah dekat dah. Terlalu hampir. Nurul kena fokus sebab markah test dengan quiz tak berapa nak memberangsangkan. Huhu..

Melalui minggu ini jugak Nurul dah start busy dengan Test yang berderet-deret. Minggu ini pun boleh dikatakan setiap hari ada test dan quiz. Hari Khamis je relax sikit sebab takde ape2 test or quiz. Hari Isnin baru ini ada quiz life science, Selasa pulak Test 2 Pharmaceutic, Rabu pulak Quiz MaT. dan Jumaat ada Speaking Test. Fuh! Memang minggu ini agak memenatkan la.

Tapi, Nurul kena jadi orang yang kuat dan kena tahan semua benda ini. Bukan senang nak bahgai masa sekarang ini memandangkan sekarang ini Nurul belajar di kampus lain dan stay di kolej lain. Seriusly nak cakap, memang letih bila terpaksa ulang alik dari kampus sini ke kampus sana. Tap demi menuntut ilmu, Nurul kuatkan hati. Sampai sekarang, alhamdulillah Nurul dah makin selesa dengan semua benda ini.

Betullah kata orang, alah bisa tegal biasa kan. Oklah, rasanya macam dah terlalu banyak yang dibebelkan Nurul kat sini. Banyak lagi perkara yang nak Nurul lakukan lepas ini. Makanan untuk berbuka puasa pun masih belum beli lagi.

Kepada kawan2 semua, selamat berbuka puasa. Jangan lupa terawih ye. Owh, pagi esok ada Qiamullaill. Hehe..

Sekian.

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM