Monday, August 1, 2011

Salam Ramadhan Untuk Semua..

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Malas rasanya tangan ini nak menaip entry. Haha..

Tapi, demi memikirkan yang blog ni merupakan perkara yang Nurul sayang sangat2, so taip la jugak.

Ye la, nak taip msej takde orang nak sayang. Huhu.. Belum rezeki namanya tu kan? ^^

Oklah, kali ini entry ini bertajuk.

Salam Ramadhan Untuk Semua.


Memandangkan malam ni dah masuk 1 Ramadhan, so sesuai rasanya ucapan ini dibuat untuk korang semua.. 

Jangan lupa puasa esok ye kawan2 semua. 

Jangan berani tinggal langsung taw terutamanya kaum Adam semua.. =)

Kaum Hawa takpe, diberi pengecualian untuk certain2 time.. Hehe..

Erm.. Puasa tahun ni rasa cam tak meriah sangat la.

Sebab masuk tahun ni dah banyak tahun dah tak dapat puasa dengan family. 

Huargh!!! Sedihnya.. Huhu..

Sabar jelah. Yg paling tak bestnya, puasa kali ni kena pandai2 cari makan sendiri. Hukhuk..

Serius tak best! Tambah2 sejak jadi nomad ni. Dari kampus Pmtg Pauh ke kampus Bertam?

Sangat letih kot. Kalau hari2 biasa pun, dah nak pengsan rasa. Kalau bulan puasa tak tahulah. Huhu..

Kawan2 semua, doakan Nurul dapat menempuh bulan puasa ini dengan hati yang tabah k?

Sayang korang semua. 

Oklah, semoga berjumpa lagi di lain entry.

Salam sayang dari Nurul untuk semua.. 

Sekian..

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

1 comments:

ahsfantasy24 said...

╲╭━━━━╮╲╲╭━━━━━━━━╮
╲┃╭╮╭╮┃╲╲┃Selamat menyambut
┗┫┏━━┓┣┛╲╰┳Ramadan ♥
╲┃╰━━╯┃━━━╯╰━━━━━━ ╯
╲╰┳━━┳╯╲╲╲╲╲╲╲╲╲
╲╲┛╲╲┗╲╲╲╲╲╲╲╲╲..


Jom Lawat Teratak Buruk Saya:
1. Statstik pekerjaan yang paling dipercayai di Malaysia!
2. Malaysia nak guna duit syiling baru ala-ala euro coin!
3. Geng pencinta yang tak mampu lupa kekasih lama!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY NURUL ALYAA