Tuesday, April 5, 2011

Senarai Penuh Pemenang ABPBH 2010...

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Wah2, rasanya macam dah basi je cerita pasal ABPBH ni. Tapi, Nurul tetap jugak nak post pasal ni sebab sebelum ni tak sempat nak post apa-apa pun pasal ABPBH ni. Hehe..


Berikut merupakan pemenang-pemenang bagi setiap kategori. 




PENYANYI LELAKI POPULAR  
Faizal Tahir

PENYANYI WANITA POPULAR  
Yuna

ARTIS DUO/BERKUMPULAN POPULAR  
6ixth Sense

PENYANYI NASYID POPULAR  
Rabbani

PELAKON TV LELAKI POPULAR  
Remy Ishak

PELAKON TV WANITA POPULAR  
Fasha Sandha
 
ARTIS BARU LELAKI POPULAR  
Shahir

ARTIS BARU WANITA POPULAR  
Ana Raffali

ARTIS KOMEDI LELAKI POPULAR  
Zizan

ARTIS KOMEDI PEREMPUAN POPULAR  
Noorkhiriah

PELAKON FILEM LELAKI POPULAR
Shaheizy Sam

PELAKON FILEM WANITA POPULAR
Lisa Surihani

PENGACARA TV LELAKI POPULAR  
Aznil Nawawi

PENGACARA TV WANITA POPULAR
Fara Fauzana

PENYAMPAI RADIO LELAKI POPULAR  
Faizal Ismail

PENYAMPAI RADIO WANITA POPULAR 
Fara Fauzana

BINTANG PALING POPULAR
Shaheizy Sam

Tahniah buat semua pemenang yang menang award. Kalian semua memang bestlah! Kepada yang tidak menang, jangan berputus asa. Kalian semua memang dah hebat sebab tercalon dalam top 5. 


Lastly,

A BIG CONGRATULATIONS TO SHAHEIZY SAM


kerana berjaya merangkul gelaran Bintang Paling Popular untuk Tahun 2010.

Sekian..


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY NURUL ALYAA