Ahad, 17 April 2011

I'm Sorry...

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Pagi-pagi buta ni dalam pukul kira-kira 12.30 a.m, Nurul nak update blog dengan hanya menyertainya segmen dan bloglist yang dianjurkan.

Kebetulan, ada  yang tagged Nurul dan invite Nurul untuk join segmen diorang, so Nurul nak joinlah. At least blog ni takde lah kosong sangat. Nurul mintak maaf sebab tak dapat nak update cerita baru or info baru sebab Nurul sangat-sangat la letih. Sekarang, Nurul akan ceritakan serba sedikit aktiviti Nurul hari ini. Nurul baru sahaja pulang dari Melaka International Bowling Centre, Melaka. Ada tournament bowling kat sana dengan parents sekali.



Bertolak dari Batu Pahat, Johor around pukul 7.30 pagi dan berkonvoi beramai-ramai sebanyak 3 buah kereta menuju ke Melaka. Sampai di MIBC around pukul 9.35 pagi. Sangat letih dalam perjalanan. Sorry lagi sekali sebab tak dapat nak upload pic buat masa sekarang ni memandangkan tuan punya camera dah tidur. Esok-esoklah Nurul upload taw.

Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar dan mendapat sambutan yang menggalakkan. Okeylah, Nurul taknak olah banyak-banyak sebab Nurul nak join segmen dan bloglist pulak lepas ni. Just a simple entry after this.

Sekian.

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

1 ulasan:

chenta nana berkata...

comel jek blog... macam tuan rumah dia jugak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM