Friday, March 25, 2011

Nak BANGGA Lagi Boleh Tak???

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Ingat tak Nurul pernah buat entry tentang kejayaan Qber meletakkan tempat di ranking ke 7 MRSM Se-Malaysia dalam ENTRI ni.


Okay, boleh tak kalau Nurul nak bangga sekali lagi? Ala... Boleh la.. Kali ini je nak bangga.. Tak lama, kejap pun jadi lah.. Sebab rasa agak gumbira di sini.. Hehehe..




Sekarang ni, mungkin perkataan di atas yang sedang meniti di mulut cikgu-cikgu di MRSM Kuala Berang kerana kejayaan para pelajar Tingkatan 5 Sesi 2009/2010*i salah sorang taw* meletakkan QBER sebagai salah satu MRSM yang cemerlang.

Di sini, Nurul ingin mengucapkan ribuan dan jutaan terima kasih kepada semua cikgu-cikgu yang telah banyak membantu kami dalam mencapai kejayaan ini.*even my result not excellent like my buddies. hehe...* 
Seluruh warga Maserati Phantom ingin juga mengucapkan sekalung kalung tinggi penghargaan kepada semua warga Qber kerana menahan melayan karenah pelajar2 Tingkatan 5 09/10.

Nak tahu kenapa Nurul rasa Nak BANGGA Lagi?  Sebab.... 



Tengok la bawah.. Sorry la kalau tak berapa jelas.




Jeng2...











Ranking Subject:

Bio: 3

Add Math: 10

Math:6

Chem:5



Macam mana???? Hebat tak?? Hehe.. Tapi, mereka-mereka je yang hebat.. Nurul tak sangat.. Huhu.. Dah2, jangan sedih lagi. Nak buat macam mana, tak dak rezeki kan.. Setakat ni, ni sahaja maklumat yang Nurul dapat. Kalau ada pertambahan nanti, Nurul akan tambah lagi. But, setakat ni semua masih top 10. =) 


Agak bangga di situ yer.. Hehe..




BTW, Nurul sangat-sangat bangga dengan kedudukan kita sekarang ni. Diharapkan nama batch kita sentiasa meniti di bibir cikgu-cikgu dan menjadi contoh tauladan utk adik-adik SPM 2011..

Sekian...

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM