Jumaat, 4 Mac 2011

Malangnya Nasibku Hari Ini..

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Update lagi dalam keadaan malu + sedih + letih dan segalanya..

Hari ini sedih + malu sangat-sangat sebab nilah first time Nurul cuba naik motorsikal nak pergi kelas memandu dekat Parit Besar. Semangat la ni, walaupun bangun lambat hari ini.

Tapi, sesuatu telah berlaku dan menyebabkan motorsikal tersebut tak boleh start dan mati dengan tiba-tiba dekat traffic light.. Beb! Kat traffic light kot, malu tak terkata la ni. Nasib baik ada member kat belakang boleh support Nurul..

Erm.. Entahlah motorsikal tu, sebelum ini naik tak ada masalah pun. Tiba-tiba je hari ini nak meragam. Haish, menyampah pulak rasa. Dah la ada lagi 2 hari untuk latihan memandu sebelum kena test JPJ.. Sabaq2.. Hari Sabtu dengan Ahad ini tak tahulah nak pergi naik apa. Maybe motorsikal jugak kot.. Mintak-mintak la tak de pape lagi yang berlaku. 

Nanti lepas dah lulus test, baru nak pi service motorsikal yang dah nazak tu, Tak sanggup rasanya nak naik motorsikal tu.. Hukhuk.. Pape un, sorry la kepada sesiapa yang baca entri ini. Sekarang dalam proses menenangkan diri. Hope semua yang berlaku ini ada hikmahnya..

Tapi, syukur sangat-sangat sebab ada orang yang tolong masa dekat traffic light. Kalau tak, memang sampai Subuh la Nurul tak balik.. Sebenarnya, Nurul sangat mengenali orang tersebut.. Malunya dengan dia.. Dia itu ialah pakcik memandu yang agak selalu di'kondem' oleh Nurul.. Hehe.. Thanks to pakcik again.. 

Sekian...


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

2 ulasan:

good_boy berkata...

ahahaha..
sabar la ye =)
dugaan 2..
amcam bwak moto?ok?hehe

good_boy latest post wahai kawan, bantuan anda amat dihargai !!

AlyaaIBH berkata...

huhu.. bawak tu okey la. tpi, sedih sgt.. =(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM