Wednesday, January 19, 2011

Bosannye~~~ What I wanna to do today???

salam kembali.... wah, kejap je dah nak masuk hujung bulan 1.. pejam celik pejam celik je.. nasib baik pejam celik, kalu pejam xcelik2 cm na? hehe.. erm... nk dekat 1bulan lebih dh, duk umah je.. jarang kuar mne2.. nurul ingin sangat2 pulang ke Penang tp msih lom diizinkan.. huhu.. =(

kebohsanan yang terlampau sekarang nie.. so my job is editing pic! hehe.. tp bru bbrpa je gambr yg diedit.. tengah belajar lgi.. nurul pun tengah ambik lesenn sekarang nie.. tengah tunggu lesen L! once dah dapat mmg best la.. haha.. leh round2 satu taman xlah bosan sangat...

kat taman perumahan nurul ni berbukit2 so senang skit nak naik moto tpi susah utk kete... huhu~~ cakap sal kete, erm... bru2 ni ada belajar drive ngan abah.. soooo scared! sgt2 takut.. pusing streng entah pape.. hahaha.... memg kena gelak ar pas 2, kena marah pn ade...

ok..... hari ni nurul akan meneruskan keje nurul dengan mengedit bbrpa keping gambar.. nurul akan masukkan dalam blog nnti...
Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY NURUL ALYAA