Saturday, January 29, 2011

Apalah nasibmu wahai cik ikan...

assalamualaikum dan salam sejahtera...

bertemu lagi kita dengan entry nurul kali ini yang mengisahkan tentang nasib yang menimpa pada ikan ini.. 

lihat gambarnya ok?



nampak tak yang ikan nie dah hancur!

hahaha... itulah hasil kerja nurul yang xdiduga...

entah macam mana la boleh jadi macam tu..

rasanya tersalah kalih cepat ikan tu...

cepat sangat pergi kalihkan ikan tu..

padan la muka nurul...

nasib badan la.. makan je ape yang ada.. nasib baik makan ngan kakak je.. tak lah banyak songeh sangat..

hope perkara ini tak jadi lagi la.. kalu mak tengok, confirm kena marah...

huahuahua.... 


p/s: PERINGATAN: kepada anak2 dara di luar sana tu, janganlah jadi macam nurul ni taw.. tak practice  sangat goreng ikan... hehe... apa nak jadi la ngan nurul nie.. isk3...




Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM