Tuesday, December 21, 2010

MERCEDES ?

wah....
macam orang kaya je kan bila sebut mercedes nie...
haha.. taklah, sebenaqnya sepanjang aku kat batu pahat nie, banyak giler ar aku nmpak kereta mercedes...
asal jalan2 ja nmpk mercedes.. tiba2 ja rsa jdi orang kaya.. haha...

aku pun tanya ar abah pasai ni... abah pn kata:

" kat sini memang banyak pun kereta mercedes, sebab 2 la ejen mercedes kat sni besaq,"
"lgpun, kat sini banyak orang kaya2.." huhu..




                                             -inilah salah satu kereta mercedes...-

memang hebat ar aku nie.. hidup di kalangan org2 kaya.. haha.. =)
ermm.... smpai sekarang aku msih lagi kebohsanan... xtaw nk wat apa..
lesen pun x ambik lagi nie.. erm, menurut kata mak...

"daftar lesen masa abah balik dr KL nnti.. yahoooo!"

happy doe.. xsbaq rsa.. asyik dok dngaq kawan2 tgah ambik lesen, jeles plak asa...

erm...
k lah... nak out da...
salam...
Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY NURUL ALYAA