Khamis, 23 Disember 2010

KeLeT!HanKu TeRaMaT~~



salam semua n selamat pagi..
wah, dh pagi rupa2nya.. xsedaq lak rsanya.. yelah banyak sgt kerja yg perlu disettlekan..(yeke?).. hehe.. sekarang jam menunjukkan pukul 5 pagi n aku masih lagi x tidur..

around kul 3 lebih td, aku bru je menamatkan mengajaq adikku yg sorang 2. he's quite lazy u know.. jenuh nak paksa dya wat latihan.. tapi aku taw yang dya boleh wat punya.. ok, pas 2, aku update blog nie dengan cerita suka suki aku sepanjang aku menjalani hidup di kuala berang n di saat2 akhir kami sebagai seorang pelajar f5.. huhu.. sdey la plak..sob3.. erm sebenarnya kebanyaknnya dh lama berlalu, tp disbbkan dah lama x balik umah + cbuk nk SPM so xley sllu update n skrg jew bru ade mse coz skrg sgt2 boring x thu nk wat pe.. hehe..

erm, sebab 2 la aku rasa sngat2 letih.. antara cerita suka suki yang telah berjaya aku postkan ialah:


  • ANNUAL DINNER F5
  • REKREASI DI KUALA BERANG
  • N LAST DINNER ALK 0910
sebenaqnya ada bbrapa lagi yang aku nk postkan termasuk ade certain2 gmbq tuk tntonan semua.. *sengih* sje2 nk letak, kalau rindu nnti, bleyh tgok jew kt blog kan.. 

oke, sok @ i means today 23 Disember merupakan hari yg bermakna buat pelajar2 PMR seluruh Malaysia kerana mereka akan mengambil result masing2 di sekolah masing.. Hope all of them will success with flying colours.. InsyaAllah.. Good Luck k!

ok, i need 2 have enough rest for tomorrow day. Hope tomorrow will be good day for me!

p/s: 2 pmr's candidates in qber, hope all of you can achieve all straights a's as many as you can 2 place our maktab in first rank.. gud luck dude!

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM